Tänään piti mennä taas Varkauteen, mutta Satsu tulikin sit tänne. Satsu treenasi itse ensin ja meinasi rimakauhu iskeä...on se niin hienon näköistä kun sen osaa! Maarit ja Risty tekivät kisamaisen treenin ja homma alkaa olla ihan mukavasti hallussa. Cool

Tempon kanssa tehtiin myös kisamaisesti, melkein kaikilta osin. Osa liikkeistä menee ihan ok jo, mutta tietty aina Satsun läsnäollessa esim. hyppynoudossa Tempo hyppää vain yhteen suuntaan. Ja minä olen niin hämmästynyt siitä, etten ehdi reagoida... Katson vaan suu auki, että höh, ei hypännyt. Tästä tuli piiskaa, muissakin liikkeissä. Tunnari onnistui melkein; Tempo toi lopulta oikean, maisteltuaan ensin väärääkin. Ruutuun mennään lujaa, mutta en osaa pysäyttää. Otsan rypistys Ja sit kun Tempo ei itse pysähdy, niin mä luovutan... *piiskaa*

Luoksetulo otettiin suorana, se jopa laukassa tänään! Metallinouto ihan ok. Liikkeestä istuminen avustuksella. Seuraamisessa hyviä(kin) osia. Kaukoissa seisomisesta istuminen jäi suorittamatta, muuten tosi jees. Tämä ongelma liittyy uuteen opetuksen alla olevaan peruuttamis-temppuun ja lienee korjattavissa helposti.

Ei ihan niin hyvin mennyt, kun toivoin ja odotin, mutta jatkamme harjoituksia... Ja aloitan harjoitukset katselemalla peiliin.

Kiitos, Satsu, taas! Olet ihana, kun jaksat meidän vullukoiden kanssa. Nauru

Kotimatkalla päästin Tempon tutussa paikassa irti ja hups -suoraan edestä lähti pupu! Tempo tietty täysillä perään ja minä huusin ja kiljuin ja vihelsin, että saisin Tempon pysähtymään. Olin jo varma, että sinne meni pupun perään pitkin ihmisten pihoja ja sopivasti tuli joku setäkin vastaan... Mutta Tempo istuikin kiltisti tien laidassa mua odottamassa! Nauru Onneksi oli makupaloja taskussa, niin sain palkattua koirani.

Kevään dieetti on myös purrut, tänään paino oli tasan 35. Hymy Lähtöpaino oli 36.6.